نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اجتماعی و فرهنگی) بررسی سطح بندی و مولفه های نمایشگاه‌های بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری( ISM) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-82]
  • اشتغال جایگاه شهر مجازی در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی منطقه 12 تهران ) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-24]
  • اعتماد طراحی الگوی متقاعد سازی مشتریان شرکت های گردشگری حوزه داخلی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 85-102]
  • افزایش نرخ بازدید نقش اِلمان های گردشگری جنگ در افزایش نرخ بازدید گردشگران از موزه جنگ خرمشهر [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 51-68]
  • اقتصادی بررسی سطح بندی و مولفه های نمایشگاه‌های بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری( ISM) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-82]
  • الگوی بهینه ارائه الگوی توسعه بافت‌های با ارزش روستایی جهت توسعه گردشگری روستایی دهستان سمام (شهرستان املش استان گیلان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 39-52]
  • اهداف( تولید کننده بررسی سطح بندی و مولفه های نمایشگاه‌های بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری( ISM) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-82]
  • اولویت بندی سطح بندی جاذبه های طبیعت گردی جزیره هرمز با استفاده از مدل پرالونگ [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-84]

ب

  • بازآفرینی تدقیق توسعه گردشگری در بازآفرینی فرهنگ مبنا ( مطالعه موردی : بافت تاریخی شهر مینودری ) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 121-138]
  • بافت تاریخی تدقیق توسعه گردشگری در بازآفرینی فرهنگ مبنا ( مطالعه موردی : بافت تاریخی شهر مینودری ) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 121-138]
  • بافت تاریخی ارومیه برنامه‌ریزی راهبردی توسعه گردشگری در بافت‌های تاریخی "مطالعه موردی: بخش مرکزی شهر ارومیه" [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-122]
  • بافت‌های با‌ارزش ارائه الگوی توسعه بافت‌های با ارزش روستایی جهت توسعه گردشگری روستایی دهستان سمام (شهرستان املش استان گیلان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 39-52]
  • برگزار کننده بررسی سطح بندی و مولفه های نمایشگاه‌های بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری( ISM) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-82]
  • برنامه ریزی راهبردی برنامه‌ریزی راهبردی توسعه گردشگری در بافت‌های تاریخی "مطالعه موردی: بخش مرکزی شهر ارومیه" [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-122]
  • برنامه‌ریزی راهبردی برنامه‌ریزی توسعه گردشگری و فضایی شهر نور با بهره‌گیری از رهیافت شهر خردورز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 1-18]
  • برنامه ریزی فضایی راهبردی برنامه ریزی فضایی راهبردی مجتمع های گذران اوقات فراغت (مطالعه موردی: منطقه 22 شهر تهران) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 83-102]
  • بلندمرتبه‌ها تحلیل مولفه زیبایی شناسی در منظر شهری با تاکید بر کیفیت بلند مرتبه‌ها (نمونه موردی:بلوار 45 متری ائل گلی شهر تبریز، ورودی جاده ائل گلی تا تقاطع اتوبان شهید کسایی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 53-70]
  • بلوار45 متری ائل گلی تحلیل مولفه زیبایی شناسی در منظر شهری با تاکید بر کیفیت بلند مرتبه‌ها (نمونه موردی:بلوار 45 متری ائل گلی شهر تبریز، ورودی جاده ائل گلی تا تقاطع اتوبان شهید کسایی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 53-70]

پ

  • پایدار شهری تبیین نقش و اثرات توسعۀ گردشگری بر ارتقا متغیرهای پایداری فرهنگی و شهری (نمونة مورد مطالعه: شهر رشت) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 53-68]
  • پارک‌ها ارزیابی مطلوبیت پارک‌ها از منظر گردشگری شهری و گذران اوقات فراغت شهروندان با استفاده از مدل کوپراس (مطالعه موردی: منطقه2 شهری کلان‌شهر اهواز)* [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-20]
  • پریرا ارزیابی توان ژئوتوریسم منطقه شورسو شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 25-38]

ت

  • تحلیل اقتصادی جایگاه شهر مجازی در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی منطقه 12 تهران ) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-24]
  • تحلیل ساختاری بررسی وضعیت رقابت پذیری گردشگری ایران در دوران کرونا با استفاده از روش تحلیل ساختاری (جامعه میزبان: ساکنین شهر رامسر) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 35-52]
  • تعهد طراحی الگوی متقاعد سازی مشتریان شرکت های گردشگری حوزه داخلی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 85-102]
  • تفرجگاه تاریخی واکاوی عوامل توسعۀ توریسم در مجموعۀ تاریخی حاج آقا علی رفسنجان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 71-82]
  • توزیع خدمات شهری تحلیل فضایی عوامل مؤثر بر توزیع خدمات شهری با رویکرد عدالت فضایی (مطالعه موردی: نواحی شهرستان ماکو) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 83-96]
  • توسعه گردشگری ارائه الگوی توسعه بافت‌های با ارزش روستایی جهت توسعه گردشگری روستایی دهستان سمام (شهرستان املش استان گیلان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 39-52]
  • توسعه گردشگری اولویت بندی جاذبه های گردشگری با هدف توسعه گردشگری (منطقه مورد مطالعه: شهرمشهد) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 19-34]
  • توسعه گردشگری برنامه ریزی فضایی راهبردی مجتمع های گذران اوقات فراغت (مطالعه موردی: منطقه 22 شهر تهران) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 83-102]
  • توسعۀ گردشگری تبیین نقش و اثرات توسعۀ گردشگری بر ارتقا متغیرهای پایداری فرهنگی و شهری (نمونة مورد مطالعه: شهر رشت) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 53-68]

ج

  • جاذبه گردشگری اولویت بندی جاذبه های گردشگری با هدف توسعه گردشگری (منطقه مورد مطالعه: شهرمشهد) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 19-34]
  • جاذبه های گردشگری شاخص های رضایتمندی و وفاداری گردشگران ورودی به شهرستان سرعین از بعد جاذبه ها [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 103-120]
  • جزیره هرمز سطح بندی جاذبه های طبیعت گردی جزیره هرمز با استفاده از مدل پرالونگ [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-84]

د

  • دهستان سمام ارائه الگوی توسعه بافت‌های با ارزش روستایی جهت توسعه گردشگری روستایی دهستان سمام (شهرستان املش استان گیلان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 39-52]

ر

  • رضایت تاثیرکیفیت عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت گردشگران ورزش‌های زمستانی پیست اسکی آلوارس استان اردبیل [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 35-50]
  • رضایت مندی طراحی الگوی متقاعد سازی مشتریان شرکت های گردشگری حوزه داخلی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 85-102]
  • رضایت‌مندی واکاوی عوامل توسعۀ توریسم در مجموعۀ تاریخی حاج آقا علی رفسنجان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 71-82]
  • رضایت مندی گردشگران شاخص های رضایتمندی و وفاداری گردشگران ورودی به شهرستان سرعین از بعد جاذبه ها [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 103-120]
  • رفسنجان واکاوی عوامل توسعۀ توریسم در مجموعۀ تاریخی حاج آقا علی رفسنجان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 71-82]
  • رقابت پذیری بررسی وضعیت رقابت پذیری گردشگری ایران در دوران کرونا با استفاده از روش تحلیل ساختاری (جامعه میزبان: ساکنین شهر رامسر) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 35-52]
  • رینارد ارزیابی توان ژئوتوریسم منطقه شورسو شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 25-38]
  • روستا ارائه الگوی توسعه بافت‌های با ارزش روستایی جهت توسعه گردشگری روستایی دهستان سمام (شهرستان املش استان گیلان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 39-52]
  • روش تصمیم گیری چند معیاره اولویت بندی جاذبه های گردشگری با هدف توسعه گردشگری (منطقه مورد مطالعه: شهرمشهد) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 19-34]

ز

  • زیبایی‌شناسی تحلیل مولفه زیبایی شناسی در منظر شهری با تاکید بر کیفیت بلند مرتبه‌ها (نمونه موردی:بلوار 45 متری ائل گلی شهر تبریز، ورودی جاده ائل گلی تا تقاطع اتوبان شهید کسایی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 53-70]
  • زیرساخت های اجتماعی زیرساخت ها و کیفیت زندگی (مورد مطالعه روستاهای شهرستان طارم) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 115-129]
  • زیرساخت های کالبدی زیرساخت ها و کیفیت زندگی (مورد مطالعه روستاهای شهرستان طارم) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 115-129]
  • زیرساخت های کشاورزی زیرساخت ها و کیفیت زندگی (مورد مطالعه روستاهای شهرستان طارم) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 115-129]
  • زیرساخت های نهادی زیرساخت ها و کیفیت زندگی (مورد مطالعه روستاهای شهرستان طارم) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 115-129]

ژ

  • ژئوتوریسم ارزیابی توان ژئوتوریسم منطقه شورسو شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 25-38]

س

  • سرعین شاخص های رضایتمندی و وفاداری گردشگران ورودی به شهرستان سرعین از بعد جاذبه ها [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 103-120]

ش

  • شرکت کننده) بررسی سطح بندی و مولفه های نمایشگاه‌های بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری( ISM) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-82]
  • شهر خردورز برنامه‌ریزی توسعه گردشگری و فضایی شهر نور با بهره‌گیری از رهیافت شهر خردورز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 1-18]
  • شهر رشت تبیین نقش و اثرات توسعۀ گردشگری بر ارتقا متغیرهای پایداری فرهنگی و شهری (نمونة مورد مطالعه: شهر رشت) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 53-68]
  • شهرستان ماکو تحلیل فضایی عوامل مؤثر بر توزیع خدمات شهری با رویکرد عدالت فضایی (مطالعه موردی: نواحی شهرستان ماکو) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 83-96]
  • شهر مجازی جایگاه شهر مجازی در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی منطقه 12 تهران ) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-24]
  • شهر مشهد اولویت بندی جاذبه های گردشگری با هدف توسعه گردشگری (منطقه مورد مطالعه: شهرمشهد) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 19-34]
  • شهر نور برنامه‌ریزی توسعه گردشگری و فضایی شهر نور با بهره‌گیری از رهیافت شهر خردورز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 1-18]
  • شهروندان ارزیابی مطلوبیت پارک‌ها از منظر گردشگری شهری و گذران اوقات فراغت شهروندان با استفاده از مدل کوپراس (مطالعه موردی: منطقه2 شهری کلان‌شهر اهواز)* [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-20]
  • شورسو ارزیابی توان ژئوتوریسم منطقه شورسو شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 25-38]

ص

  • صنعت گردشگری تاثیرکیفیت عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت گردشگران ورزش‌های زمستانی پیست اسکی آلوارس استان اردبیل [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 35-50]

ط

  • طبیعت گردی سطح بندی جاذبه های طبیعت گردی جزیره هرمز با استفاده از مدل پرالونگ [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-84]

ع

  • عدالت فضایی تحلیل فضایی عوامل مؤثر بر توزیع خدمات شهری با رویکرد عدالت فضایی (مطالعه موردی: نواحی شهرستان ماکو) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 83-96]

ف

  • فناوری اطلاعات ارائه مدل گردشگری ورزشی الکترونیک در ایران با رویکرد ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 97-114]

ک

  • کیفیت تحلیل مولفه زیبایی شناسی در منظر شهری با تاکید بر کیفیت بلند مرتبه‌ها (نمونه موردی:بلوار 45 متری ائل گلی شهر تبریز، ورودی جاده ائل گلی تا تقاطع اتوبان شهید کسایی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 53-70]
  • کیفیت تاثیرکیفیت عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت گردشگران ورزش‌های زمستانی پیست اسکی آلوارس استان اردبیل [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 35-50]

گ

  • گذران‌اوقات‌فراغت ارزیابی مطلوبیت پارک‌ها از منظر گردشگری شهری و گذران اوقات فراغت شهروندان با استفاده از مدل کوپراس (مطالعه موردی: منطقه2 شهری کلان‌شهر اهواز)* [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-20]
  • گردشگری واکاوی عوامل توسعۀ توریسم در مجموعۀ تاریخی حاج آقا علی رفسنجان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 71-82]
  • گردشگری طراحی الگوی متقاعد سازی مشتریان شرکت های گردشگری حوزه داخلی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 85-102]
  • گردشگری شاخص های رضایتمندی و وفاداری گردشگران ورودی به شهرستان سرعین از بعد جاذبه ها [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 103-120]
  • گردشگری تدقیق توسعه گردشگری در بازآفرینی فرهنگ مبنا ( مطالعه موردی : بافت تاریخی شهر مینودری ) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 121-138]
  • گردشگری الکترونیک ارائه مدل گردشگری ورزشی الکترونیک در ایران با رویکرد ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 97-114]
  • گردشگری پایدار جایگاه شهر مجازی در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی منطقه 12 تهران ) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-24]
  • گردشگری پایدار برنامه‌ریزی توسعه گردشگری و فضایی شهر نور با بهره‌گیری از رهیافت شهر خردورز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 1-18]
  • گردشگری پزشکی و سلامت تحلیل و بررسی موانع ارتباطی و فرهنگی توسعه گردشگری پزشکی و سلامت با استفاده از مدل‌سازی تفسیری ساختاری (مطالعه‌ی موردی: شهرستان مشکین‌شهر) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 21-34]
  • گردشگری جنگ نقش اِلمان های گردشگری جنگ در افزایش نرخ بازدید گردشگران از موزه جنگ خرمشهر [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 51-68]
  • گردشگری شهری برنامه‌ریزی راهبردی توسعه گردشگری در بافت‌های تاریخی "مطالعه موردی: بخش مرکزی شهر ارومیه" [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-122]
  • گردشگری‌شهری ارزیابی مطلوبیت پارک‌ها از منظر گردشگری شهری و گذران اوقات فراغت شهروندان با استفاده از مدل کوپراس (مطالعه موردی: منطقه2 شهری کلان‌شهر اهواز)* [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-20]
  • گردشگری فرهنگی تبیین نقش و اثرات توسعۀ گردشگری بر ارتقا متغیرهای پایداری فرهنگی و شهری (نمونة مورد مطالعه: شهر رشت) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 53-68]
  • گردشگری مجازی جایگاه شهر مجازی در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی منطقه 12 تهران ) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-24]
  • گردشگری ورزشی ارائه مدل گردشگری ورزشی الکترونیک در ایران با رویکرد ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 97-114]
  • گردشگری ورزشی تاثیرکیفیت عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت گردشگران ورزش‌های زمستانی پیست اسکی آلوارس استان اردبیل [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 35-50]
  • گنبد نمکی سطح بندی جاذبه های طبیعت گردی جزیره هرمز با استفاده از مدل پرالونگ [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-84]

م

  • متغیرهای (سیاسی بررسی سطح بندی و مولفه های نمایشگاه‌های بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری( ISM) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-82]
  • متقاعد سازی طراحی الگوی متقاعد سازی مشتریان شرکت های گردشگری حوزه داخلی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 85-102]
  • مجتمع گذران اوقات فراغت برنامه ریزی فضایی راهبردی مجتمع های گذران اوقات فراغت (مطالعه موردی: منطقه 22 شهر تهران) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 83-102]
  • مجموعۀ حاج آقا علی واکاوی عوامل توسعۀ توریسم در مجموعۀ تاریخی حاج آقا علی رفسنجان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 71-82]
  • مدیریت گردشگری بررسی وضعیت رقابت پذیری گردشگری ایران در دوران کرونا با استفاده از روش تحلیل ساختاری (جامعه میزبان: ساکنین شهر رامسر) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 35-52]
  • مدل SWOT برنامه‌ریزی راهبردی توسعه گردشگری در بافت‌های تاریخی "مطالعه موردی: بخش مرکزی شهر ارومیه" [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-122]
  • مدل‌سازی تفسیری ساختاری تحلیل و بررسی موانع ارتباطی و فرهنگی توسعه گردشگری پزشکی و سلامت با استفاده از مدل‌سازی تفسیری ساختاری (مطالعه‌ی موردی: شهرستان مشکین‌شهر) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 21-34]
  • مدل سازی ساختاری-تفسیری ارائه مدل گردشگری ورزشی الکترونیک در ایران با رویکرد ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 97-114]
  • مدل کوپراس تحلیل فضایی عوامل مؤثر بر توزیع خدمات شهری با رویکرد عدالت فضایی (مطالعه موردی: نواحی شهرستان ماکو) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 83-96]
  • مدل‌کوپراس ارزیابی مطلوبیت پارک‌ها از منظر گردشگری شهری و گذران اوقات فراغت شهروندان با استفاده از مدل کوپراس (مطالعه موردی: منطقه2 شهری کلان‌شهر اهواز)* [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-20]
  • مدل هلدرن تحلیل فضایی عوامل مؤثر بر توزیع خدمات شهری با رویکرد عدالت فضایی (مطالعه موردی: نواحی شهرستان ماکو) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 83-96]
  • مردق‌چای ارزیابی توان ژئوتوریسم منطقه شورسو شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 25-38]
  • منطقه 12 جایگاه شهر مجازی در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی منطقه 12 تهران ) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-24]
  • منطقه 22شهر تهران برنامه ریزی فضایی راهبردی مجتمع های گذران اوقات فراغت (مطالعه موردی: منطقه 22 شهر تهران) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 83-102]
  • منطقه‌دوکلان‌شهراهواز ارزیابی مطلوبیت پارک‌ها از منظر گردشگری شهری و گذران اوقات فراغت شهروندان با استفاده از مدل کوپراس (مطالعه موردی: منطقه2 شهری کلان‌شهر اهواز)* [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-20]
  • منظر شهری تحلیل مولفه زیبایی شناسی در منظر شهری با تاکید بر کیفیت بلند مرتبه‌ها (نمونه موردی:بلوار 45 متری ائل گلی شهر تبریز، ورودی جاده ائل گلی تا تقاطع اتوبان شهید کسایی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 53-70]
  • مینودر تدقیق توسعه گردشگری در بازآفرینی فرهنگ مبنا ( مطالعه موردی : بافت تاریخی شهر مینودری ) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 121-138]
  • موانع ارتباطی تحلیل و بررسی موانع ارتباطی و فرهنگی توسعه گردشگری پزشکی و سلامت با استفاده از مدل‌سازی تفسیری ساختاری (مطالعه‌ی موردی: شهرستان مشکین‌شهر) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 21-34]
  • موزه جنگ خرمشهر نقش اِلمان های گردشگری جنگ در افزایش نرخ بازدید گردشگران از موزه جنگ خرمشهر [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 51-68]

و

  • ویروس کرونا بررسی وضعیت رقابت پذیری گردشگری ایران در دوران کرونا با استفاده از روش تحلیل ساختاری (جامعه میزبان: ساکنین شهر رامسر) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 35-52]
  • وفاداری طراحی الگوی متقاعد سازی مشتریان شرکت های گردشگری حوزه داخلی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 85-102]
  • وفاداری گردشگران شاخص های رضایتمندی و وفاداری گردشگران ورودی به شهرستان سرعین از بعد جاذبه ها [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 103-120]